Sólyom László megszólalt

Sólyom László beszédét izgatottan vártam. Nagyon sok kétség és kérdőjel volt bennem, nem tudtam mit fog mondani és hogyan fogja azt mondani. Ennek a beszédnek nagyon fontos jelentősége volt és ezt tudta mindenki, akik a padsorokban feszengve reménykedve és félve hallgatta. Én is alig vártam, hogy kezdje végre el.

Már az elején volt egy olyan érzésem, hogy ez rendben lesz. Aztán ahogy mondta-mondta, úgy dőltem egyre elégedettebben hátra és élvezettel hallgattam, minden szavával csak egyetérteni tudtam. Nagyon jó beszédet mondott, megválasztása óta, talán a legjobb és leghitelesebb beszédét. Nem is volt utána túl boldog tőle Orbán, de Gyurcsány sem tapsikolt örömében.  Egyedül a liberálisok és a tényleges koznervatívok szemében láttam maradéktalan elégedettséget.

Ahogy ott állt Sólyom és mondta a beszédet, teljes intenzítással úgy éreztem, hogy az ÉN ELNÖKÖM mondja a beszédet. Helyettem is mondja és amit mond, az nem egyéb, mint hittétel a demokrácia, szabadság mellett. Nagy taps részemről ezért neki. Sólyom László nagyszerű beszéde itt olvasható el teljes terjedelmében.

És érdemes volt hallgatni a reagálásokat rá. Orbánnak 8 perce lett volna válaszolni és reagálni, de úgy össze volt zavarodva, fel volt zaklatva, hogy másfél percnél többet nem siekrült kinyögnie. :-) Nagyon nem erre számított, nagyon nem jött be neki, hogy a KE az ő bábjává silányuljon. A szocialisták is láthatólag zavarban voltak, Lendvai Ildikó ugyen többet mondott, mint Orbán, de neki sem mézzel volt telt a szája. Eőrsi Mátyás viszont szintén egy nagyon jó és találó választ adott Sólyom beszédére, Dávid Ibolya nem mondott se hideget, se meleget, ami helyzetében érthető is.

Sólyom László kimondta milyen irányt támogat. Ez jó. Hogy a két nagy párt vezetőinek látványosan el volt ettől húzva a szája, az nem túl biztató, de a remény hal meg utoljára. Szép volt Elnök Úr!

  • Értékelés:

98 hozzászólás eddig

- yoda
yoda
2007-09-10 19:57:35

Ha most nem teszed be a beszédet, talán el sem olvasom. Kösz.
Nem volt rossz beszéd, aktuális volt, majdnem az utolsó percben hangzott el. Talán már egy kicsi későn is. A kártyák le vannak osztva, az események beindultak. Érzek a beszédben félelmet is. Hiánylom ellenben a keményebb hangnemet az összefogásra. De legalább megszólalt!

- Smen
Smen
2007-09-10 20:01:31

Mi ütött belé? Eddig egy szót sem lehetett kiszedni belőle!

- Anikó
Anikó
2007-09-10 20:09:52

rozsamisi!
Most van az a pillanat amikor azt mondom egyetértek veled. Az Elnök úr beszéde már nagyon kellett, hiányzott. Lelket öntött az elkeseredett emberek szívébe, iránymutatást adott és vigasztalt.
Nagy tisztelője vagyok,voltam mindig is. Lendvai "leszúrása" nem tetszett, nem is kívánt Elnök úr reagálni rá.

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-10 20:11:09

Ma este 23:00 után a HírTV-ben megismétlik a teljes beszédet, a hét vége felé pedig írásban és videóval is megjelenik a Parlamenti honlapon is (mkogy.hu).

Na végre! Sólyom bebizonyította, hogy Gyurcsány alaptalanul nácizott és fasisztázott. A 23 millió románozás is Gyurcsány műve volt, erről is lekerült a lepel. (Egyébként egy éve erről is beszámolt a gyurcsánnyal készített interjúkötetében Deberczeni József. (Az új miniszterelnök, Osiris - 2006.))

Lehullt a lepel: Gyurcsány felelőssége végre bebizonyosodott. Alaptalanul 23 millió románozott, nácizott, fasisztázott.

Gyurcsány kimerült, mint egy öreg akksi.

Még az idén megbukik Gyurcsány és pont.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 20:13:15

Szekrényfa döbbenten látom, hogy nem sikerült megértened amit Sólyom mondott.

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-10 20:23:35

Ez van. Sólyom elítélte a nácizást és a fasisztázást. Tudniillik alaptalan volt Gyurcsány félelemkeltése. Egy dologra volt jó, pontosabban kettőre. Reklám a Magyar Gárdának (kétezer gárdistát avatnak egy hónap múlva) és a Jobbiknak (végre, jön fel a Jobbik!), másrészt figyelemelterelés a drasztikus élelmiszeráremelésekről (egy hónapja még tagadta a kormány) és a növekvő anyagi terhekről, az újabb ár- és adóemelésekről, újabb adókról és járulékokról, a nemzeti vagyon felelőtlen elherdálásától, életünk további megnehezítéséről és a szólás-, a vélemény-, és a gyülekezési szabadság korlátozásáról.

Gyurcsány egy halott ember - a nép szemében.

Még az idén megbukik.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 21:05:22

A náciinforól másolt írásoknak itt nem volt, nincs és nem is lesz helyük.

- KÜNDÜ!!
KÜNDÜ!!
2007-09-10 21:07:28

Hajszálnyival SEM vagy különb náluk, bazmeg.

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-10 21:09:10

Jaj de jó, akkor Rosah Mikháél szerint én is náci vagyok! Juhéjj! Ez az igazi nácizmus: a cenzúra! Éljen a Rosah Mikháél szerint értelmezett szólásszabadság!

Semmi baj!

Az érdeklődők elolvashatják az elemzést a Kurucinfó oldalán.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 21:09:17

Sólyom nem ítélte el a nácik elítélését. Sólyom azt mondta, amit előtte már Eörsi is. Náci veszély érdemben akkor van, ha bármilyen esély látszik arra, hogy a hungarista söpredék, akár demokratikus, akár erőszakos uton magához tudja ragadni a hatalmat. Nácik-hungaristák sajnos vannak, de az a pár ezer idióta bunkó, a demokráciára, pusztán létezésével nem jelent nagy veszélyt, hiszen az állam, a köztársaság elég erős ahhoz, hogy meg tudja védeni magát tőlük. Sólyom ELÍTÉLTE az árpádsávos zászlókkal vonulókat, egyértelműen kártékonynak és megvetendőnek nevezte a hungaristákat, a Gárdát és a mögötte álló erőket. Ezt milyen furcsa, hogy nem sikerült meghallanotok, amikor beszédjének lényege pont ez volt.
Gyurcsány max a ti szemetekben halott. Erről is beszélt Sólyom, ha sikerült volna meghallanotok. NEM TI VAGYTOK a NEMZET, NEM TI VAGYTOK A NÉP!

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 21:10:37

Palika képzeled el, ha szottyad náci védőszent barátnődnek hiába írtál levelet, nem jelentett fel! miért nem? Pali nincs ez így jól! Intézkedjél? Palikát, már Morvai is magasról tiszteli meg?

- KÜNDÜ!!
KÜNDÜ!!
2007-09-10 21:14:39

Kevés vagy neki, Rózsamisi. Azért nem.

Tenné Eörsi, vagy MESTER REBE, rögvest felkúrná!

- KÜNDÜ!!
KÜNDÜ!!
2007-09-10 21:16:26

Sólyom úr jogászprofesszor.

De egy nemzeti érzelmű ezredes nyilván mást mondana...

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-10 21:16:51

Rosah Mikháél mondja:

"NEM TI VAGYTOK a NEMZET, NEM TI VAGYTOK A NÉP!"

Rosah Mikháél téved.

DE BIZONY? MI VAGYUNK A NEMZET ÉS MI VAGYUNK A NÉP!!!

De ha valamilyen okból mégsem mi lennénk azok, akkor bizonyos, hogy Rosah Mikháél sem az.

Sólyom márpedig súlyosan bírálta a kormányt, annak vezetőjét és elítélte az eszement gyurcsányista nácizást, elítélte az eszement gyurcsányista fasisztázást és elítélte az eszement gyurcsányista 23 millió románozást is.

Rosah Mikháél fél a nép haragjától.

Rosah Mikháél fél az igazságtól.

Rosah Mikháél vak. Nem látja milyen szarban van ez az ország, köszönhetően a szocionista Megyó és Gyircsány kormányoknak.

Fehér botot Rosah Mikháélnek!

Vakvezető kutyát Rosah Mikháélnek!

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 21:45:57

Nem tévedek. A Nemzet Gyurcsányból és Orbánból, szocikból , konzervativakból, liberálisokból, szocdemekből, ncáikból, komcsikból vegyesen áll. SENKI nem sajátíthatja ki sem a nemzetet, sem a magyarságot.

Sólyom mélyen elítélte a hungaristákat, az árpádsávos barmokat. Egyértelmű volt amit mondott. Ahogy jogosan mondta azt is, nem kell a hungaristákkal riogatni sem, mert reális veszélyetek azért nincs, mert sem erőszakos, sem demokratikus uton nincs lehetőségetek hatalomra kerülni, marginális kisebbség vagytok. És elítélte azokat is egyértelműen, akik mögöttetek állnak és a pár agyatlan hungaristát mozgatják saját anyagi és hatalmi érdekükből. Erről szólt kompletten a Sólyom beszéd, ami tökéletesen azonos minden elemében azzal, amit az SZDSZ mondott a kérdésről.

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-10 21:49:09

Éljen az Árpád-sávos zászló, mint a magyrság egyik ősi szimbóluma. Az Árpád-sávos zászló része a magyar történelmi zászlóknak is, előtte tesz esküt az OGY a megalakulásakor, és a miniszterelnök és a köztársasági elnök is.

Sólyom NEM ÍTÉLTE EL(!!!) az Árpád-sávos zászlót, és annak használatát sem.

Árpád-sávok szerepelnek a Magyar Köztársaság címerében, a Nemzetbiztonsági Hivatal címerében (ott még egy kardot a karmai között tartó szép magyar Turul madárral is megfejelve), és a Magyar Gárda jelvényében is. Jujj, de nácifasiszta ez az ország, hogy még a címerében is szerepelnek az Árpád-sávok! Jujj, de nácifasiszta! Jujj! Jujj, de nácifasiszta az NBH! Jujj, de nácifasiszta! Jujj!

Az Árpád-sávosk annyira népszerűek, hogy még az Amerikai Egyesült Államok is használja a piros-fehér sávokat a zászlójában. Történészek kimutatták, hogy tőlünk, magyaroktól lopták el.

Éljen tehát nemzetünk egyik ősi szimbóluma, az Árpád-sávos zászló!

Jelenlegi nemzeti trikolorunk is az Árpád-sávok lerövidítésével keletkezett. Mária Pavlovna (József nádor felesége) egyszerűsítette le az Árpád-sávokat és tette hozzá a zöld sávot.

Jujj! Még Ausztria zászlójában is benne vannak az Árpád-sáv elemei. Jujj, de nácifasiszták a sógorok! Jujj, de nácifasiszták! Jujj!

Jujj, de nácifasiszta itt mindenki, aki nem úgy gondolkodik, mint Gyurcsány, a maszop, a szadesz, és Rósah Mikháél! Jujj, de nácifasiszta itt már mindenki! Jujj! Még a sarki bótos is az, meg még Juci néni a házmesteris az! Meg még a kukás is az! Meg még a hentes is az! Meg még az utcaseprő is az! Meg még a buszvezető is az! Jujj! Jujj! Jujj!

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 21:59:50

Ugyanakkor szeretném, ha akiket illet, tudnák: a köztársasági elnök meghallja azok hangját, akik valóban félnek. Elismerem, és védelmembe veszem azok félelmét, akik célpontjai és elszenvedői voltak a faji megkülönböztetésnek és üldözésnek, akiket halálra szántak, kitaszítottak a nemzetből és elhurcoltak az országból. A holokauszt túlélőinek félelme előtt elnémulok: itt értelmetlen lenne előhozni a racionális érveket, hogy megváltoztak a történelmi körülmények, nincs veszély. A holokauszt az emberiség egyetemes példázatává emelkedett, mint mítosz örök érvényű lett, s azoknak, akik ott voltak, mindig jelenvaló. Az áldozatok emlékezése önazonosságuk része, és gyermekeiké is. Ha ezt végre megértené a magyar társadalom, ha belegondolna, mi történt, nem jutna eszébe senkinek viccelődni. A halottak iránti, és a túlélők fájdalma iránti tiszteletből ne az Árpád-sávos zászlót válassza jelképül, aki ki akarja fejezni ellenzékiségét, vagy aki magyarságához nem tartja elegendőnek a nemzeti zászlót! Legyen emberséges, gondoljon arra, mit okoz ezzel.

Ezt a félelmet csúfolja meg az is, aki eszközül használja.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 22:00:25

Sólyom a Jobbikot is egyértelműen szélsőjobbosnak nevezte meg.

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-10 22:08:35

Mikháél!

Hagyd már abba ezt az örökös nácizásodat, fasisztázásodat és Árpád-sávozásodat. A kormányzásra kellen már öszpontosítanotok, már ha lenne egyáltalán kormányzás. De az nincs. Nuku kormányzás. Helyette van megszorítás és rombolás, pusztítás, pénzbehajtás állami szintre emelt maffiózó módszerekkel. Ki kormányzott itt az elmúlt öt és fél évben? Senki!

Az Árpád-sávokról:

Ilyen alapon (ahogy mondod), ki kell dobni a szemétbe a piros-fehér-zöld zászlót is (vagyis a magyar trikolort), hiszen a kommunisták azt használták fel (vagyis annak a nevében követték el) súlyso nép-és nemzetellenes cselekedeteiket.

A Magyar Népköztársaság állami zászlaja 1949. augusztus 20. és 1956. október 23. között a piros-fehér-zöld színű zászló volt, közepében a sztálini mintára megalkotott ún. Rákosi-címerrel, melynek csúcsdísze az azóta betiltott és önkényuralmi jelképpé nyílvánított ötágú vörös csillag volt. Szóval, ennek a Rákosi-címeres piros-fehér-zöld zászlónak a jegyében öltek meg embereket koncepciós perek után, küldtek haláltáborba és a gulagra tízezreket, telepítettek ki ugyancsak tízezreket, börtönöztek be ugyancsak tízezreket, nyomorítottak meg százezreket és milliókat, tették tönkre az országot, ami végül a forradalomhoz vezetett.

És a kommunisták nem fél évig (mint a nyilasok) sajátították ki a nemzeti zászlónkat, nemzeti trikolorunkat, hanem több, mint nyolc évig!!! Nagy különbség!!!

Rosah Mikháél Árpád-sávos analógiájára tehát kukába a piros-fehér-zölddel!!!

Úgy legyen!!!

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-10 22:19:13

Mikháél!

Ez az örökös nácizás, fasisztázás és szélsőjobbozás, nohdazu a holokausztozás már kibaszottul UNALMAS! Gyertek elő újabbal!

Már a csapból is a holokauszt folyik.

Minden nap holokauszt, az év mind a 365 napján, 0-24-es üzemmódban!

UNALMAS!

Unalmas már ez a kettős mérce!

Elegünk van már ebből a holokauszt-iparból!

A kommunisták jobban és mélyebben vágták gallyra ezt az országot, mint a nácik!

Mikor fogsz, illetve fogtok beszélni végre a kommunista gaztettekről, amik egy egséz országot döntöttek romokba és amiknek a következménye az 1956-os szent magyar forradalom és szabadásgharc???

A kettős mérce akkor szűnne meg, ha abbahagynátok a 0-24-es üzemmódban imamamlmozott holokausztot és beszélnétek végre a kommunisták embertelen gaztetteiről is!!!

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 23:17:46

De ha nincs, és nem fenyeget fasizmus, mi van, és mi fenyeget Magyarországon? A szakkifejezést használva: a radikális jobboldal van jelen, pártokkal, mozgalmakkal, és látványos akciókkal. Szervezett jelenléte folyamatos a rendszerváltás óta, vagyis mióta a jogállam ezt lehetővé tette. Hasonló a helyzet Európában az ötvenes évektől kezdve, a mintának tekintett demokratikus államokban is. Sokkal általánosabb, mélyebb és makacsabb problémáról van tehát szó, mintsem hogy beérhetnénk a szalagcímek és a napi politikai reakciók szintjével. Társadalmi problémaként kell kezelni, együtt a nemcsak a jobboldalon meglévő előítéletességgel, intoleranciával. A radikális jobboldal veszélye azonban éppen abban rejlik, hogy ideológiává és programmá teszi az emberek közötti megkülönböztetést. S mivel ez az emberi méltóság alapeszméjével szemben áll, elfogadhatatlan.

Nyugat-Európában már a radikális jobb harmadik generációjáról beszélnek. Nálunk, ahol nincs bevándorlás, a kultúrák ezzel járó ütközése, még hagyományos a kép, ám ezen belül újdonság a fiatalok bekapcsolódása, másrészt sajátosság a cigányellenesség. Véleményem szerint a legrosszabb helyzet akkor volt, amikor a MIÉP bekerült a parlamentbe az 1998 és 2002 közötti ciklusra. Azóta – az ilyen pártok egyik jellemzőjét osztva – kiesett az Országgyűlésből, s a legutóbbi választáson a Jobbikkal együtt a szavazatok alig több mint két százalékát érte el. Ezt különösen érdemes felidéznünk, amikor olyan országokból jövő leckéztetést kell hallgatnunk, ahol szélsőséges nacionalista vagy idegengyűlölő pártok ülnek a parlamentben, sőt néhol kormányon is vannak.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-10 23:19:34

Mit is mond Sólyom? Nézzük:

Ugyanakkor szeretném, ha akiket illet, tudnák: a köztársasági elnök meghallja azok hangját, akik valóban félnek. Elismerem, és védelmembe veszem azok félelmét, akik célpontjai és elszenvedői voltak a faji megkülönböztetésnek és üldözésnek, akiket halálra szántak, kitaszítottak a nemzetből és elhurcoltak az országból. A holokauszt túlélőinek félelme előtt elnémulok: itt értelmetlen lenne előhozni a racionális érveket, hogy megváltoztak a történelmi körülmények, nincs veszély. A holokauszt az emberiség egyetemes példázatává emelkedett, mint mítosz örök érvényű lett, s azoknak, akik ott voltak, mindig jelenvaló. Az áldozatok emlékezése önazonosságuk része, és gyermekeiké is. Ha ezt végre megértené a magyar társadalom, ha belegondolna, mi történt, nem jutna eszébe senkinek viccelődni. A halottak iránti, és a túlélők fájdalma iránti tiszteletből ne az Árpád-sávos zászlót válassza jelképül, aki ki akarja fejezni ellenzékiségét, vagy aki magyarságához nem tartja elegendőnek a nemzeti zászlót! Legyen emberséges, gondoljon arra, mit okoz ezzel.

Ezt a félelmet csúfolja meg az is, aki eszközül használja.

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-11 00:08:43

Mikháél!

Sólyom szerint:

"A halottak iránti, és a túlélők fájdalma iránti tiszteletből ne az Árpád-sávos zászlót válassza jelképül, aki ki akarja fejezni ellenzékiségét, vagy aki magyarságához nem tartja elegendőnek a nemzeti zászlót! Legyen emberséges, gondoljon arra, mit okoz ezzel."

Ez csak egy ajánlás. Nem kötelező, mert nem betiltott! Mindent szabad, amit nem tilos! Egy szubjektív dolog. Mi nem így gondoljuk. Mi az Árpád-sávokat, mint ősi magyar jelképet használjuk. Mi nem mossuk össze ezt a holokauszttal (holokauszt = unalmas már ez a dolog!), ezt csak ti teszitek élén a seggcsontig kinyalt Gyurcsányotokkal! És sajnos az elnök is. Aki az Árpád-sávokat összemossa a (már folyamatosan unalmassá tett) holokauszttal, az vagy tudatlan és tanulatlan, vagy félrevezetett, vagy szándékosan provokál. Sokan tudatlanok és buták, őket ki kell oktatnunk, az elnök kényszerből megtévesztett, őt segíteni kell megértetni bizonyos dolgokkal, Gyurcsány viszont szándékosan provokál, őt utálni kell és minden áron el kell érni a menesztését!!!

Mi továbbra is használjuk az Árpád-sávos zászlót, mert az egy ősi magyar jelkép. Nem foglalkozunk a holokauszttal, mert annak az Árpád-sávos zászlóhoz semmi köze nincs!

Továbbra is éljen az Árpád-sávos zászló!!!

Ja és a végén neklem is van egy ajánlásom:

GYURCSÁNY MONDJON LE! GYURCSÁNY TAKARODJ!

- bakura.blogja.hu
bakura.blogja.hu
2007-09-11 10:09:05

Misi: Ugyanazt a beszédet láttuk?! Én újra nagyot csalódtam Sólyom Lászlóban...
Lendvai Ildikónak sokkal inkább igaza volt.
Mellesleg azt sem hiszem, hogy OV meglepődött volna.
Előre tudta, hogy ezt fogja mondani, és úgy állította be a dolgot, mintha a főleg a kormányt bírálta volna az elnök. Lásd vastaps az ellenzéki frakciókból.
Mellesleg tényleg a szocikat osztotta sokkal látványosabban.

Elkezdődött - Semjén, Sólyom, Gyurcsány
Itt a véleményem.
Semjént pedig te se hagyd annyiban. :)

- KOVÁCS GYÖRGYNÉ
KOVÁCS GYÖRGYNÉ
2007-09-11 10:18:35

Ebben az országban ujabban mindent lehet, és
mindent a demokráciával magyarázunk.Nem nőt-
tünk még fel a feladathoz.Olyanok vagyunk mint
az ovodások, ha valami nem tetszik testületi-
leg kivonulunk a teremből, kövekkel dobáló-
zunk az ország legszentebb épülete előtt,szid-
juk a kormányt,legyen az balos vagy jobbos,pont
az éppen soron levő Köztársasági elnök a gyen-
ge.És ha véletlenül megszólal mert már nem te-
het mást szint kell vallania akkor a mi elnö-
künk.-nek kiálltjuk ki.Hát emberek meg is érde-
meljük, hogy ebbe a helyzetbe kerültünk.Van aki-
nek 56.fáj,van akinek a holokauszt,van akinek
a rendőr brutalitás, és van olyan mint én aki-
nek az fáj a legjobban hogy hittem abba amire
szavaztam de mára már csak a rokkantnyugdijjam
maradt, a gáz és villanyemelkedés.De mégis azt
mondom, hogy hagyják már dolgozni a kormányt
valamit elkezdtek,had fejezzék már be.Ráérünk
számonkérni a végén.Egy szabótól sem az első
próbán kérjük számon, hogy mennyire passzol
a ruhánk.Félek ilyen előzmények után,félek
a szeptembertől, félek az októbertől, és remél-
ni tudom, hogy felülemelkedik az emberek tu-
datába higgatság,a józan ész.

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 10:33:53

Sziasztok,

Már megint az Árpádsávos zászló a legfőbb gondotok? (Ráadásul a nyilasok nem is ezt használták, számold meg a sávokat szerencsétlen R. M.!) Ráadásul megint ellentmondasz magadnak, mint mindig : "NEM TI VAGYTOK a NEMZET, NEM TI VAGYTOK A NÉP!" utána pediglen: "A Nemzet Gyurcsányból és Orbánból, szocikból , konzervativakból, liberálisokból, szocdemekből, ncáikból, komcsikból vegyesen áll." Hmmmm, ilyen hülye nem lehetsz....de talán mégis. Mindannyian alkotjuk a nemzetet (népet), tehát el kéne fogadnod a nácikat is, komcsikat is stb. De Te ha tehetnéd, az összes nácit kiirtanád. Akkor miről is beszélsz majomka? Félreértések elkerülése végett Én nem vagyok náci ;) A holokauszt(ipar) meg már lerágott csont. Unalmas.

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 10:45:49

Kedves Elvtársnő(Kovács Györgyné),

Komolyan egy szabóhoz hasonlítja országunk vezetőit? Ennyi erővel azt is írhatná, hogy a tolvajokat ne tartoztassák le, várjuk ki a végét. A végén, mikor már nem lesz semmi, mit és kitől akar számon kérni? Gondolja netán, hogy a bűnösök itt fogják megvárni a következményeket? A pénz külföldi számlákra vándorol, ahogy majd a gazdáik is. Ön is megérdemli a jelenlegi helyzetét!!! Olvasson többet és meglátja... pl. amíg itthon korházakat zárnak be külföldön magyar állami pénzből korházakat építenek...ezt vigyék végig? Gratula!!!

- bandeeraz
bandeeraz
2007-09-11 10:48:52

ez a zsidózás miért kell gyerekek mindig? Komolyan, ez a legaggasztóbb, hogy már Semjén Zsocika is aszongya a Szadesznak, hogy fogadja meg a talmud tanításait. Szép lassan sikk lett zsidózni, finoman, és úgy beállítva, hogy nem a zsidókat szidom, csak...

Amúgy meg Sólyom nem ítélte el az árpádsávos-zászlósokat, nem is kell, annyit mondott, amennyit egy jóízlésű ember mondhat, nem éppen ildomos árpádsávos zászló alatt vonulgatni, főleg nem katonai egyenruhásokat avatgatni, főleg nem olyan körülmények között, ahogy tették. Mert ez a lényeg!

- decoati
decoati
2007-09-11 11:10:01

Szekrényfa, én egy magyar ember vagyok. Ne merészelj a nevemben beszélni. Nem adtam rá engedélyt.

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 11:31:22

decoati,

He he.... Én sem adtam engedélyt Fletónak, hogy elkúrja az általam befizetett pénzeket...

- Kalmah
Kalmah
2007-09-11 11:34:30

Az a bajuk a nagyságos vezető uraknak ott fent ahol meresztik a lusta seggüket hogy ilyen szinek vannak a zászlóban bezzeg ha kék és fehér lenne az jujj de jó lenne neki, mert máris a saját hazájuk zászlaja lenne de akkor miért nem mennek haz oda.

- Lúzer
Lúzer
2007-09-11 11:34:37

Sólyom László beszédével nyomatékosította, hogy nem kíván az aktuálpolitika csapdájába esve egyik oldal bábja sem lenni.
Számomra egyik legfontosabb mondata az volt, amikor - Gyurcsányra utalva - említést tett a 23 millió románnal történt fenyegetésről, gyakorlatilag fasiszta retorikának minősítve azt.
Nem véletlen, hogy az örökmosolyú Lendvai néni valószínűleg cenzúrát alkalmazott volna, mint a (számára) régi szép időkben, amikor még MSZMP csinovnyikként gyakorolta a nemes hivatást.
Természetesen az sem véletlen, hogy a FIDIBUSZ és a MASZOP számára csalódást okozott a beszéd, hiszen egyik párt prominensei sem az hallhatták ki belőle, amit hallani akartak.
Gyurcsánynak meg kell jegyeznie: Sólyom László más, mint a szenilitás határán táncoló Göncz papa, vagy a következetlenül gyáva Mádl.
Egyéniség, és mint ilyen, meglehetősen kényelmetlen a demokrácáát megnyirbáló MASZOP-nak, és a populista FIDESZ-nek is.
Az SZDSZ és az MDF, a két kispárt sem örülhet, a nyertes itt a magyar állampolgár, mert végre a posztra méltó köztársasági elnöke van.

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 11:40:16

bandeeraz,

Teljesen igazad van. Magyarok vagyunk, kit érdekelnek a zsidók, mikor van elég bajunk nekünk is? Saját ünnepeink, holokausztjaink, törnénelmünk...stb van. Mit foglalkozunk mások ügyeivel?

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 11:42:11

Lúzer,

Jól látod a dolgokat. Bár lehetne keményebb is.

- Megmondó
Megmondó
2007-09-11 11:54:23

Szenzációs beszéd volt! Kötelező olvasmány! Bele sem tudok kötni, annyira kerek és egész. Bár mindenki azt fogja kihallani belőle, amit akar, efelől kétség sem lehet, mégis összeségében van csak értelme megítélni. Nagyobb elismerés aligha kell, mint hogy Lendvai Ildikó és a kurucinfo is tajtégzik... Hehehe.

- decoati
decoati
2007-09-11 12:10:45

megmondó,
abszolut egyetértek

- Citrom
Citrom
2007-09-11 12:39:30

Csatlakozom!
Szerintem is kiváló.

Azon már meg sem lepődöm mennyien, hány féle képen "értelmezik". Vicc! :D

- decoati
decoati
2007-09-11 12:43:43

Kicsit olyanok ezek a "szekciók", mint a keresztény irányzatok. Ugyanazt olvassák, mégis egymás halálos ellenségei.

- Lúzer
Lúzer
2007-09-11 12:47:28

Kedves Kovács Györgyné!
Ön a Magyar Köztársaság miniszterelnöki tisztségét betöltő személyt, bizonyos Gyurcsány Ferencet egy szabóhoz hasonlította.
Nos, ez a szabó bizony alaposan elszabta azt, amit nem kellett volna.
Engem a miniszterelnöki bársonyszéket pillanatnyilag bitorló ember egy bábfilmfigurára emlékeztet: Mekk Elek ezermesterre.
Mekk Elek (hangja Balázs Péter)a bábfilmsorozat epizódjaiban különféle mesterségek gyakorlásával kísérletezett (kőműves, az említett szabó, kovács, kertész stb... stb...), azonban minden esetben kudarcot vallott.
Az általa épített házon nem volt ablak, a ruhán nem voltak gombok etc...
Gyurcsány-Mekk sajnos nem bábfilmfigura, mindössze egy eleven marionettfigura, a globalizmus bábja, aki (bűn)társaival együtt az általa "kurva országnak" titulált, jobb sorsra érdemes Magyarországot úgy kívánja vezetni, mint egy részvénytársaságot.
Vajon mit szól abban az esetben, ha az elégedetlen kisrészvényesek (az ország lakosságának többsége) megelégelvén, hogy soha nem kapnak osztalékot, hangot adnak majd elégedetlenségüknek?
Mellesleg a Mekk Elek c. sorozat minden epizódja úgy végződött, hogy a kecskét a végén mindig alaposan elverték.
Ezt tették egy kecskével, akire maximum káposztát bíz az ostoba ember, de mit érdemel az, akire egy országot bíznak, és lassan felfalja?

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 12:56:20

Hát igen. Szép beszéd és szinte tökéletes. Csak ez az egy mondat ne lenne: "Nem a tisztességes eljárás kérdéses azokkal szemben, akik bíró elé kerülnek, abban bízhatunk." Na már most aki ebbe nem tudna belekötni.......

- kassaymiki
kassaymiki
2007-09-11 13:26:43

Magyarok, férfiak és asszonyok az elnök úr a néphez szólt és nem a poltikai pártokhoz szerintem leszarja magasról azt hogy a poltikai pártok mit gondolnak.Viszont az árpád sáv és zsidozásról csak annyit hogy semmi köze az eggyik a másikhoz. Miért van az ha valaki nem szereti a zsidokat az náci vagy ha valaki azt mondja magáról magyarországon hogy magyar akkor az hungarista. Miért gondolkozunk végletekbe. Minden piros zászlot be lell tiltani mert komunista szimbolum? NEM. és az árpádsávnak sincs semmi köze ha nincs benne a nyilas kereszt a nyilasokhoz. A komunista zászló és a náci zászló ugyan az a szín nem? De a cimer a lényeg. A másik, a zsidoknak van holokausztja nekünk van trianon és 56. Minden nemzetnek meg van a maga holokausztja csak sajnos nem tanulunk belőle.
Az hogy valakit le büdös zsidozni az nem szép dolog ez rosszul esik neki főleg ha ott született magyarországon. Én romániában élek székelyfőldőn de nekem sem esne jól ha le mocskos magyaroznának....Ja és keves balosok a 23 millio románból 4 millió már régen epret szed spanyolországba, nem kell agodni már a kutya sem akar magyarországra menni dolgozni nemhogy románok még a székelyek sem.

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 13:59:18

kassaymiki,

Nem csak a nyilaskereszt a különbség. Számoljatok sávokat! Egyébként minden más igaz :)

- Ansinn
Ansinn
2007-09-11 14:24:17

Nekem egy rokonomat sem lőtték dunába a nyilasok, mégis félek az Árpád-sávval ordítozóktól. Milyen bünti jár ezért? Jó, tudom, Kündü majd lehord, de ettől valószínűleg nem nő majd meg a bizalmam a gárdákban és hasonlókban. Ez már folytatótalog rettegésnek minősül? Az ugye súlyosbító körülmény?

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-11 14:30:02

Decoati, én itt egy kritikus hang vagyok, ne merészelj velem személyeskedni! Nem adtam rá engedélyet!

Egyébként is le lettél előttem már ugatva...

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-11 14:31:29

Ansinn!

Féljél az Árpád-sávoktól, mert megesznek azok!
Az bezzeg nem akaszt ki, hogy a rebiszes patkányok agyba főbe verték a népeket.

Naív vagy.

- Citrom
Citrom
2007-09-11 14:37:16

Közben megérkezett Lúúzer! (ováció és taps)

Cimbi, lehet, hogy Kovácsné hazabeszél, de attól neked nem kellene.
Amit Sólyom mondott az összefoglalva ennyi.
A pártok álljanak le a gátlástalan hangulatkeltéssel, (hazudozással), anélkül is van elég bajunk.


Elmélet, vagy nem elmélet 09. 11-ről.

USA a második világháborúban erősödött vezető hatalommá mind gazdaságilag, mind katonailag. A hidegháborúból is kihoztak gazdaságilag, amit csak lehetett.
A felállás szerint, a hadiipar (most ide értve az űrkutatás is), súlyos pénzeket kap kutatásokra, fejlesztésekre, és igen nagy eredményeket mutatnak fel. A lényeg! Azt ami már "elévült", amit már túlszárnyaltak, kiadják, csöpögtetik a polgári életnek, ahol hihetetlen lehetőségeket nyitnak meg velük az életminőségük javítására anyagi javaik gyarapítására. Első kézből származó kiváló áron értékesíthető termékeket állítanak elő velük. Belátható, a fejlődésüket többszörösen segíti. (Na nem úgy csinálják mint mi a találmányainkkal.)

Baj van!
Megnyerték a hidegháborút!
Most mire hivatkozva különítsenek ki pénzeket a katonai kutatásokra?
Bizony-bizony!
Sürgősen kellett egy ellenség. Olyan ellenség, akinek a létét meg sem merik kérdőjelezni, és legalább olyan veszélyes, mint az eddigiek.
Kitalálták!
Legyen benne vallás (mint egy ősi klasszikus háborús ok), és alapjában az elégedetlen, -pénzük ellenére- fejletlen arab országok.
Volt is hozzá haver. Ugye?
A Laden család Bin fiacskája. SZIA által kellően kiképzett és tapasztalt a feladathoz, hát nosza.
Megtette, amit lehetett.
Természetesen nem találják. ...és nem is fogják. Ugye ezt is borítékolhatjuk?

...és minden marad a régiben. Az hogy sok arabot ezzel meghülyítettek, fanatizáltak, az meg csak jó! Ugye?

...de te legyél nyugodt, és dicsőítsd Amerikát, akinek igazáért, de főként jólétéért itt-ott 20-an, 60-an, vagy néhány százan meg kell halni közülünk. (Robbantás? Lépfene? Mindegy csak haragudj az ellenségre, akit az USA meg is nevez neked.)

Na! Ez se rövid.

- Citrom
Citrom
2007-09-11 14:45:38

Ajjaj!

Jönnek az Árpádsávok, meg az őket fasisztázók.

Szedte-vette, hát hibába beszélt nektek apánk. Olyanok vagytok, mint kedvenc politikusaitok? Nem tudtok leállni?

Tudom-tudom, nem te, hanem ő kezdte és ez már neked elég...

- Lunitari
Lunitari
2007-09-11 14:47:20

Hm lemaradtam valamiről? Ki dicsőitette Amerikát? Nem lehetett eszénél....

- Citrom
Citrom
2007-09-11 15:54:24

Naaa!
Éppen kérdéseket akartam intézni, kedves antiszociális zsidózónkhoz, erre törlöd.
Nem mintha sok értelmét láttam volna ollózgatásainak, de kíváncsi lettem volna milyen ember, aki látszólag ilyen gátlásos, még egy rendes nicket sem vállal.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-11 16:23:21

Kedves Citrom!

Közöltem már többször. Ebben a blogban törlésre kerül szinte automatikusan minden antiszemita, rasszista kijelentés. Erre itt nincs terep. Azt is elmondtam már, hogy vendégeimet sértő, személyeskedő támadásokat sem hagyok bent. Illetve természetesen minden floodolást törlök, főleg, ha valaki a Háború és Béke szövegét kívánja berakni. Láthatod, hogy az ellenkező vélemények mindig bent maradnak, ha ezeket az elveket nem sértik.

- ludakbr1
ludakbr1
2007-09-11 16:34:34

Fogd vissza magad egy kicsit Rózsa Misi. Ebben az országban, söpredék csak a Fletó kormánya lehet! Sólyom beszédére azért volt Lendvai I. feháborodva, mert ez elitélte az Árpádsávost, megszerinted a Magyar Gárdát. Ezért volt fölháborodva Eörsy Mátias is? Vaktábol lövöldözöl, öcsém!

- Citrom
Citrom
2007-09-11 16:48:28

ludakbr1

Lusta vagyok. Az előbb írtam, valami hasonlóra, de neked pont jó. Remélem ezt a gondolkozást saját érdekünkben te is mielőbb magadévá teszed!

Íme:

Kár!
A környezet által diktált politikai berendezkedésünk megváltozott. Győztek.
Akiknek időben kellően nagy pofájuk volt, a változással fölénk kerekedtek. Változtattak.
Szenvedjük.
Maradni akarnak!
Csinálják a "kenyeret és cirkuszt".
(Bár a kenyér nem egyértelmű)
Hülyeségeikbe a nagyobb hatás kedvéért résztvevői szinten rángatnak minket bele. Csináljuk mi is a cirkuszt! ...és mi csináljuk. Pontosabban meg kell nézni kik kaphatók, kik vakíthatók!

Uram istenem! ...és a következő választáson már megint e békétlenkedő, zsebes bandára kell szavazzak, mert a kiutat jelenthetők megint nem kapnak elég kopogtató cédulát sem.

...de akkor hol van az alagút vége? Hol dereng már az a fény? Hogyan készítsem fel megélhetésre gyerekeimet? Miért mondjam, hogy nem menjetek nyugatra lenézettként dolgozni, inkább itthon legyetek valakik? Hogyan?
Ez a bűne ezeknek! Ők csak a tüntetni valót látják, semmi tendenciát. A mikéntje csak hab a tortán.

- szupalak
szupalak
2007-09-11 16:50:18

Régóta várt felszólalás volt, de csak azt nem tudom minek és miért most. Sokszor kellett volna már hozzászólnia és nem hallgatni, mint az a bizonyos a fűben. Át is kellene jobban gondolni sok mindent, amit kimond, mert vannak akik ezt a maguk hasznára akarják fordítani és teszik is. Ebben az országban béke kellene, nem egymás ellen fordulni és "harcolni" "bányáért, földért, még több jussért", mert sok minden mögött az áll, hogy hogyan lehetne még többet beszedni úgy, hogy azt senki ne bizonyítsa ránk. A kisemberek, kiscégek tartozását végrehajtják, behajtják, hol a nagycsalás????? A köztársasági elnök feddhetetlen, vele nem vitatkozunk, mert az "nem illik". Na ez is egy vélemény!!! Amitől el kell határolódni, attól igenis egy köztársasági elnöknek nevezett jogot végzett ember, aki "pártsemleges" mondja el a véleményét. Nem félelmet keltés kihasználásról van szó, vagy magáról a félelemkeltésről, itt furcsa dolgok történnek, akkor, amikor egy kéőpviselő kivonul tüntetni. Eörsi úrnak igaza van. Magam pártsemleges vagyok, de véleménye, van.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-11 17:03:00

Ludakbr1!

Lendvai Ildikó valóban fel volt háborodva. Pont azért, mert Sólyom az ő hülyeségüket is a szemükbe mondta. A két nagy szerintem is sokkal több mindenben hasonlít egymáshoz, mint amennyiben különbözik.
Eörsi nem volt felháborodva. Csak logikusan felerősítette amit Sólyom mondott. Ha láttad közben Sólyom arcát, láthattad azt is, hogy többször Eörsi beszéde közben bólogatott is. Tudatosan. Sólyom a pulpitusról pont azt mondta el, amit előtte az SZDSZ is már elmondott, amit már Eörsi is kimondott.
Hogy Orbán nem értette miről beszélt a KE, azt jól bioznyította, hogy Gyurcsány beszéde alatt megint kiszaladost játszottak, megtaposva ezzel a parlamenti demokráciánkat. És ezzel elmondta, értette mit mondott Sólyom, de nem érdekli, folytatja destruktív romboló politizálását tovább, ahogy eddig.

- sarandró
sarandró
2007-09-11 17:23:49

Mielőtt még oly magaslatokba törne a Sólyom imádat, csak emlékeztetni szeretnék a megválasztásának körülményeire, aztán az azután tett kijelentéseire, és természetesen a Duna-körben kifejtett áldásos tevékenységére és azzal Magyarországnak okozott pénzben kifejezhetetlen károkra! Ezt követően pedig higgye el Ő exelenciája is azt, hogy nem valami felül való ügy letéteményese, hanem a magyar nép első szolgálja, és ez vezérelje minden féle megnyílvánulásában, valamint cselekedetében. A tegnapi nem ezen gondolatiság vezérelte cselekedet! Mondott is meg nem is valamit, amit egyébként el is lehet felejteni de rögtön! Ez nem államférfira jellemző magatartás, hanem egy feltolt pökhendi majden politikusi vénával rendelkező átlagemberé!

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-11 17:39:38

Ajánlom mindenki figyelmébe a Hírszerző alábbi írását.


http://www.hirszerzo.hu/cikk.gyurcsany_pongyola_orszaganak_esete_semjen_pajeszaval.44437.html

- piszkafa
piszkafa
2007-09-11 17:43:11

A máltai sólyom szép beszédet vágott le, de az az érzésem, hogy igazából nem mondott semmi olyat, amit eddig már ne tudtunk, érzékeltünk volna.
Újra csak felvetődött bennem a gondolat, hogy elnökünk tutyi-mutyi, s bár bizonyára magasan képzett és doktori meg egyéb címei is vannak, de nekem egy karakánabb köztársasági elnök jobban tetszene.

- Citrom
Citrom
2007-09-11 17:55:11

...én csak olyan megjegyzést tettem egy másik helyen, hogy formálódik, s talán végre a jó irányba.
Minden esetre, ez kellett. Megint jön október, megint jönnének a balhésok, Orbán megint feltüzel, majd lehülyézi azt, aki kapcsolatba meri hozni a feltüzeltekkel. Gyurcsány fasisztát kiált és bevetteti a rendőrséget.

Lényeg!
Kössük le magunkat, "szórakozzunk" és csodáljuk nagyjaink bölcsességét, vagy hülyeségét. ...és csak velük foglalkozzunk, nehogy eszünkbe jusson valaki más mint ők, mert még véletlenül a parlamenten kívülre szavaznánk őket. ...és mi csüngünk rajtuk.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-11 18:15:20

Citrom!

Orbánnak érdeke, hogy az árpádsávos pitbulljai tomboljanak az utcán. Érdeke, hiszen az ebből fakadó félelmet fel tudja használni politikai céljaira. És nála erősen dominál a szaavzatok maximalizálásának vágya, a szélsőjobbnak ezért mutat gesztusokat, ezért is vállalt egyik pártjukkel nyílt szövetséget.
És igen. Gyurcsánynak is jól jön a balhé. Gyurcsány is meg tudja lovagolni a félelmet, hiszen ahol félni kell, ott a félelem dominál és nem kell érdemben megválaszolniuk, hogy miért szabotálják el a reformokat.
A két nagy tudatosan használja PR, marketing célra a félelmet. Eszköz. Hogy ennek hatalmas veszélye van, nem érdekli őket. A tüzzel játszanak és a hatalmi érdek fontosabb, minthogy ne gyújtsák fel a várost, országot. Mert a szellem akit kiengedtek a palackból elszabadul, önjáró lesz. A főbűnős itt Orbán, Gyurcsány csak válaszul mászik fel ugyanarra a lóra másik oldalról.

De wazze Citrom! Ők vannak tényleg itt többségben? Vallom, hogy nem. A félelem kufárok és azok végrehajtó ökrei meggyőződésem szerint az országban az abszolút kisebbséget alkotja. Csak mi a többség kussolunk. És engedjük , hogy elrabolják ünnepeinket. Mert bizony október 23,-a minden magyar ünnepe. És ez a penetráns szagú kisebbség, ezt is elfogja kúrni nekünk. Nem kicsit, nagyon. Az érdekeikről fog szólni az ünnep, hatalmi játékukról és nem 56-os hőseinkről, nem a szabadságról, demokráciáról ahogy kéne.
Harcoljunk. Mert ilyenek vagyunk. Különbözőek. Hétköznap üssük-vágjuk egymást. De azt szeretném, ha október 23.-án te és én Lúzer és én , mi mind együtt ünnepeljük a forradalmunkat és szabadságharcunkat. Tisztelegjünk együtt a nemzet hősei előtt. Egy napig rakjuk le a virtuális fegyvert és együtt fogjuk meg a lyukas zászló rúdját. ERRŐL KÉNE SZÓLNIA AZ ÜNNEPNEK. Nem aktuál politikáról, nem politikai kufárokról, nem vizágyuról és nem utcakö dobálókról. Nem tojásról, sipról, kereplőről, árpádsávról, vörös zászlóról. Nemzeti zászló, lyukkal a közepén. Méltóság és egység. Ahogy ez 56 -ban megvalósult. A diktatúrával szembenálló kommunisták, szocdemek, liberálisok , koznervatívok együtt harcoltak a rezsim ellen és a megszállók ellen. EGYÜTT. Ne hagyjuk, hogy más legyen ez a napunk. És ez bizony rajtunk múlik, rajtad, rajtam Lúzeren, Naszályon és mindenkin, aki képes gondolkodni.

- deeboglarka
deeboglarka
2007-09-11 18:39:59

Huh hát jó sok komment érkezett!Ha tudsz 1 másik fotot rakj fel magadrol.

- Citrom
Citrom
2007-09-11 19:15:36

Misi!

Hiú ábránd.
Egészen addig, míg keverhetnek nekünk.
Márpedig pozícióban vannak. Azt is meg lehetett nézni mennyi ember ment el utóbb Orbánt meghallgatni. Azt is mennyien mentek a szocialistákhoz. Aki mozgósítható, az valamiképpen fanatikus. A fanatizálást Orbán közszereplésének kezdetétől műveli.
Hát igen! A békés beállítottságú többségnek ijesztő. ...és nem kellene így lennie. Ez nem a jobboldaliság jele, csak a kalandorságé.
Az általad hiányolt többség mozdulni nem fog.
Talán csak akkor, ha annyira elege lesz mindből, hogy egy szuszra eltakarítsa őket.



Ünnepelni?

Talán annak kisajátításának megszüntetése, és az ünnepelni való rendbetétele után. Addig otthon tesz-vesz, vagy elmegy horgászni.

Különben is mit ünnepelnének? A katonák honvédelem napján politikusaink egy stratégiai hibáját?
'56? Pontosan mi volt akkor? Ki tudja? Mi csak azt tudhatjuk, hogy egyik elvtárs súlyosan nem értett egyet a másikkal, de az sem biztos, mert lehet csak egy szimpla hatalmi váltás, vagy restaurációs kísérlet, amiknek az oroszok gátjai voltak így nem kellettek a nyakunkon. Kiparancsoltuk őket, de visszajöttek. Aztán ott vannak a rejtélyesen nyitva és őrizetlenül felejtett fegyver- és lőszerraktárak, meg a volt uradalmak emberei a tömegekben konkrét irányítási munkát végezve. ...és még sorolhatnám.
Az egyházi ünnepeken túl egyedüli korrekt ünnepünk augusztus 20. Slussz.
Nem sok ünnepre lehet összerántani a magyart, ahol nem lóg ki valamilyen lóláb. Azokat meg ünnepelje az, aki hajlandó hazudni is róla.
Tudod, mint eddig.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-11 20:19:48

Citrom!

56 a Szabadságról szólt. Egy pici országra a nagyahtalmak egyezsége, rabigát rakott. Olyanokat ültettek sajátjaink közül a nyakunkra, akik rendesen megszívattak itt mindenkit. Baloldalit, jobboldalit vegyesen. 56 nem más mint a magyarság ordító NEM-e a diktatúrára és a rabságra. Hatalmas dolog történt ott és akkor. A baloldali értelmiség megfogalmazta tiltakozását a kommunista moszkovita rezsimmel szemben. Ehhez a követeléshez tudott csatlakozni a kommunista Nagy Imre, a szocdem Márai pont úgy, mint az ortodox jobboldali Mindszenty, vagy a konzervatív Kóos Gáspár. Olyan időszak volt, amikor senkitől nem azt kérdezték itt, milyen színű mezt hord, honnan jött, hanem csak azt merre akar menni.
Ez az az eseménye a magyar történelemnek, amikor jobboldali és baloldali, szegény és tehetős, városi és vidéki, értelmiségi és munkás együtt mozdult egy közös cél felé. EZT AZ ÖSSZEFOGÁST tekintem ünnepelni valónak. Már ez magában az amit érdemes lenne, ami példa és amit október 23.-án emlékük okán is nekünk is meg kéne valósítani. Amiért fegyvert fogtak és készek voltak életüket adni, az a magyar SZABADSÁG! A Szabadság és a Szabadság vágya az amit én ünnepelni akarnék veled. Szabadság nélkül semmit nem ér az élet sem. Petőfi: Farkasok dala. Van mit és miért ünnepelni.

De tudod mit! Nézzük ezt most az eseménytől elkülönítve akár. A hétköznapjaink harcokkal, rohanással, idegeskedéssel a pénz utáni hajszával telnek. Stresszeltek vagyunk mind. A rohanó világ teszi. Nos, azt mondom, az ünnep az egy STOP tábla. Kezeljük így. Egy nap arra, hogy ne rohanjunk, kicsit lassuljunk le. Egy nap arra, amikor lufikkal a kézben, mosolyogva zabáljuk a száraz perecet és igyuk a langyos sört a pultoknál. Nézzünk szines kavalkádot, legyünk együtt családunkkal, barátainkkal, és mindenki másokkal együtt legyen kicsit jelen a megállásban úgy nemzetileg együtt.
Régóta mondom, hogy nagyon jó lenne, ha az ünnepeinkből kivennék a politikát. Jó lenne ha ünnepeinken, nem tartanának rendezvényeket a pártok, ne róluk szóljon ez, sőt attól legyen ez másnap, mint a többi, hogy nekik nincs jelentőségük ebben. Max, ha tréfás vetélkedőn igyekeznek valahol legyűrni egymást.
Lehetne ünnep az ünnep. De ezért neked és nekem kell megszólalnunk. Ha nem tesszük, akkor lemondunk maguink, családunk és gyerekeink számára egy mosolyról. nincs annyi, hogy így herdáljuk. Szerintem.

- ptr
ptr
2007-09-11 20:21:40

Én i örülök, hgy elolvastam a beszédet. És örülök, hogy ilyen szavak hangzottak el. Mást vártam, óvatosabbat - gyávábbat?

Másrészt:
"Az egyházi ünnepeken túl egyedüli korrekt ünnepünk augusztus 20. Slussz"
háát...

Szerintem elég sok(kk) hazugság van itten forgalomban az Országban.

Ptr

- Kovács István
Kovács István
2007-09-11 21:46:49


FEKETE-PIROS DAL

Hagyjátok el azt a piros-fehér-zöld színt,
Lejárt az ideje!
Más szín illeti most a magyar nemzetet:
Piros és fekete.
Fessük zászlainkat fekete-pirosra,
Mert gyász és vér lesz a magyar nemzet sorsa."

Pest, 1848. május
/Petőfi Sándor/

Nem én írtam, hanem Petőfi.

Valamint Kossuth Lajost is tudnám idézni: "Eltiport nemzet újjászülethetik, de öngyilkos nemzetre nincsen feltámadás."

- hederg
hederg
2007-09-11 21:56:56

T.Rózsa Misi!

Magyon egyedül vagy.
A hozzászólók nagy része az Elnök úr valójában pártfogó beszédétől érzi úgy,amit a világ más hogy lát.
Nem kell riogatni,nincs itt semmi baj.Tovább lehet lépni,szervezkedni úgy ahogy ezt megkeztük pár évvel ezelött.
A kedves zsidózó vitapartner,semmi különös,olyan Semjénes,kicsit bárdolatlan,de legbelül nemes lelkü,úriember.
56,megitélését elmesélni,hogy kommunisták is voltak közöttük,butaság,kérdezd meg az új fiúkat,nem is hallottak róla.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-11 22:22:05

Hederg!

Hiszem és tudom, hogy nem vagyok egyedül. Hogy pár hőzöngő nem tudta megérteni, miről szólt Sólyom beszéde, nem a világ vége. Hogy úgy rohangálnak október 23.-án az utcával utcaköveket feltépve, hogy fogalmuk sincs arról mi is történt akkor és kik voltak a pesti srácok, szintén nem csökkenti, tompítja 56 értékét és erejét. A pesti srácok az árpádsávos söpredéket mélyen megvetették volna. A söpredéket soha nem a tények, az ismeret, hanem csak a blahézás lehetősége érdekli. Ezek a diktatúra alattt többségében lelkesen tapsolták a tömeggyilkos Kádárt. Ma meg hangos antikommunisták, bár fogalmuk sincs arról, hogy az mit is takar valójában.
Hangosak. Ettől látszanak soknak. De csak egy maroknyi, marginális csűrhe, nem több.

- Citrom
Citrom
2007-09-11 22:46:40

Szép-szép!
...köze a valósághoz?

Lehet a múltrendszernek is köszönhető, de erről az ünnepről mindenki tudja minek kellene lennie, és azt is, hogy valahogy úgy kaptuk, mint a Valentin napot. Politikai üzleti megfontolásból. Javíts ki, ha nem tapasztalod.
Nos addig, amíg a probléma adott az ünnep körül, addig -jó esetben- úgy mennek ki megünnepelni, mint anno a május elsejéket. Kvázi "pártunk és kormányunk" vezényszava alapján, munkahelyének feladatleosztása szerint. Olyan, jaj meg ne szóljanak tudattal. Hát, nagyünnep az ilyen. A felsoroltak alapján belátható milyen könnyen lehet vele azonosulni. Sokak emlékeznek még vidéken kik és hogyan játszottak forradalmasdit.
Pesten? Szerencsétlen MŰ egyetemi diákok, jól tovább gördítették "teljesen spontán" a mozgalmukat.
Egyébként, teljesen nyilvánvaló, amit írsz, mint az is, az emberek hazug képmutatók. Néha még ők is elhiszik újonnan felvett szerepjátékukat.

Nos, amit előbbi kommentemben írtam azt nem lehet natúr értelmezni, mint a bukott, a szabadságharcunkon való sírva vígadást sem. Bár, hozzászoktattak minket. Ideje lenne valami olyanra büszkének lennünk -amivel könnyen nyíltan, őszintén büszkék lehetünk, és összetartó szellemi energiát is ad. Talán.

Mi, eddigi történelmünk során a nagy túlélők voltunk, talán még ma is azok vagyunk. Ennek a heroikus eredménynek kellene őszinte, vidám ünnepét találni, mert annyi gyengeségünkből akarunk erényt kovácsolni, hogy az már beteges. Beteges még akkor is, ha néhány kísérlettel csodálatot vívtunk ki.
'56 ma még elég neuralgikus pontja történelmünknek, tartalmát illetően elég képlékeny is. Hazudta és elhallgatta a múlt- és a mai rendszer is, más-más részeit más-más indíttatásból.

Itt a lényeg, nem a sok(k)-ál.
Csakhogy a mi ökör politikusaink ennél többet nem tudnak.

'56-ot kiválóan be lehetne sorolni nemzeti emléknapnak, kegyeleti megemlékezéssekkel, a benne résztvevők felkeresésével, egy kis ajnározásra. Velük bejárni a tetteik helyszíneit, ha van kedvük és képességük hozzá. A mai politika úgyis kiszorítósdit játszott velük. (Sajátos megbecsülés) Alig vannak már közülük, sokuk már egyedül él, nem ártana rájuk nyitni az ajtót.
Ez emberibb lehet és őszintébb. Ünnepibb. Nekik, mert ők lennének a fontosak, nem az, amit utólag még ki lehet hozni belőle. Emlékeztethetne (minket) a nem túl régen általános, mára rohamosan megcsappant szolidáris tettrekészségre, a tisztelet mi fán termésére. Némileg gyakoroltathatná is velünk. Mindenki jól járna.

Jesszus! Legközelebb max. annyit írok, ami az ablakban még látható.

- Citrom
Citrom
2007-09-11 22:56:24

Visszaolvastam magam. Heroikus eredmény (?) (fáradok).
A népvándorlás kora óta tartó heroikus küzdelemsorozat eredményét kellene ünnepelni.

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-11 23:16:33

Rosa Mikháél!

Te azt mégis hogy képzeled, hogy lenácizol, lefasisztázol, lecsürhézel minket csak azért, mert nem vagyunk sem szocik, sem szadik, sem zsidók, csak magyarok és keresztények, meg nem vagyunk drogosok és buzik, pláne nem vagyunk nemzetgyilkosok (küret + eutanázia), és ősi magyar jelképnek tartjuk az Árpád-sávos zászlót és a Turul madarat?????

Persze, ha mi mondunk ellened valamit, vagy a Kurucinfót hozzuk példának, habzó szájjal törölsz, mint egy vérbeli cenzor!

Hiába a te blogod, ezt a csörhézést és nácizást még te sem engedheted meg magadnak, mert ez csak vad ellenállást és köpködést, egyszóval az agresszív visszatámadást vonja maga után!

- Zeva
Zeva
2007-09-11 23:43:32

Rózsa Misi! Jól látod, valóban nem vagy egyedül. Ha nem hinném, hogy az ország többsége, az értelmes többség is így, talán már másutt élnék...Érdekes azonban, hogy bizonyos embereknek bármiről is van szó, mindig ugyanazok a mondatok jutnak eszükbe.
1. A kormány mondjon le !
2. Számoljuk a sávokat a zászlón !
3. Csak az magyar, aki az első két mondatot magáévá teszi.
4. A zsidók menjenek haza
, és még sorolhatnám.
No már most :
1. Nem mond le, ezt néhányszor már tapasztalhattuk.
2. Én számolom, ha azok, akik alatta vonulnak elmesélik, hogy az Árpádházi királyoknak milyen hagyományait követik. Szerintem elég lenne példaképnek Petőfi és Kossuth is, és akkor a zászló lehetne nemzetiszínű.
Egy szónak is száz a vége. Magyarországon valöban nincs fasiszta veszély, csak néhány hatalomra éhes politikus, és jónéhány fogalomzavaros ember.Lehet, hogy nem csak írni kéne, hanem néha olvasni is ?!

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-12 02:30:15

Zeva! Te meg vagy bolondulva. NEKEM JOGOM VAN az Árpád-sávos zászlóhoz, mert az egy ősi magyar jelkép. NEKEM JOGOM VAN kijelenteni magamról hogy MAGYAR vagyok és nem kozmopolita. NEKEM JOGOM VAN ahhoz is, hogy GYURCSÁNYT LEMONDASSAM. Te meg akarsz ezektől a jogaimtól fosztani? Milyen lapon? Ki vagy te? Ki küldött? Mennyit fizetnek neked azért, hogy ellenünk kémkedj és mószerold a magyart?

Gyurcsányt márpedig le kell mondatni!

És aki az Árpád-sávos zászlót nem tiszteli, az idegenszívű, ergo nem magyar.

- zeva
zeva
2007-09-12 07:25:07

szekrényfa !
Senki nem vitatja a jogaidat ! De : Nekem is JOGOM VAN a trikolort tisztelni, sőt nekem is JOGOM VAN Kossuth és Petőfi hagyományait követni. Sőt bármi furcsa 1848 és 1956 hagyományait követve is lehet magyar az ember. Honnan veszed, hogy Árpád a zsidókat, a cigányokat és a homoszexuálisokat kiűzve foglalta el a Kárpát medencét ?! Én másként tudom. Miért gondolod, hogy aki másként gondolkodik, mint te az pénzt kap érte ? Másként gondolkodni is JOGOM VAN. Nekem is, nem csak neked.
Azon dühödtél be ennyire, hogy arra kértelek, ne csak írj, hanem időnként olvass is ? Diszlexiás vagy ? Akkor bocsika !

- Gage
Gage
2007-09-12 08:51:31

Világos beszéd, finoman árnyalt. Az Elnök Úr próbálja visszahozni a nemzeti egységet. Sajnos szerintem az Országgyűlésben ülők többsége nem értette a szófordulatokat. Lehet, hogy a képviselőknek az esküvel együtt egy érettségi vizsgát is le kellene tenni?

- Lunitari
Lunitari
2007-09-12 09:40:34

Dear Zeva,

A sávok számolása azoknak szól, akik azt állítják, hogy a nyilasok az árpádsávos zászló alatt masíroztak. Látom Te sem viszed túlzásba az olvasást. A kormány mondjon le? Nem oldana meg semmit. A teljes politikai elit cseréjére van szükség és megfelelő szakemberek kinevezésére a megüresedett helyekre. Nos, ha már az olvasásnál tartunk, talán forgasd a Talmud-ot is barátom. Olvass annak is utána, hogy annó ki lépett le külföldre a magyar államkasszával. ;) Egyébként az Árpádsávos zászlókat csak azért is lengetni fogják igaz magyarok, mivel ágáltak ellene a hatalmon lévők. (Ez is az ellenállás egy formája....persze ha többet olvasnál, akkor tudnál a tiltott gyümölcs efektusról ;)) Elmeséljem? Tisztesség, hazaszeretet, becsület... és sorolhatnám a "hagyományokat", bár szerintem ezeket a fogalmakat Te nem ismered igazán. Most már számolhatsz ;)

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-12 09:44:24

Szekrényfa!

Simicska óta tudjuk, mindenkinek állmapolgári JOGA hülyének lenni. Így természetesen ezen jogot tőled sem vitatja el itt senki.
Magyarnak lenni nem jogod, hanem egy adott állapot, ami tőled és választásodtól tök független valami.
A miniszterelnököt lemondatni viszont nem jogod. A miniszterelnököt lemondatni, egyedül a kormánynak, illetve az OGY-nek van joga.
Az árpádsávos zászló használatát, ahogy hallhattad Sólyom László is egyértelműen elítélte. Legutóbb, már Orbán is határozottan megkérte híveit, hogy rendezvényeikre ne hozzák el. Ahogy a többi párt is hasonlóan cselekedett azok közül, akiknek súlya is van. Szerinted Sólyom László és a magyar társadalom 98%-a nem magyar? Érdekes felvetés koma.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-12 09:50:09

Citrom!

Isten ments attól, hogy vissza fogjad magad, amikor ilyen jókat vágsz ide ki elénk! Francot sem érdekel milyen hosszú egy írás, amikor értékes gondolatok vannak benne.
Nos nagyon nagy részével amit leírtál egyet is értek. 56-ot viszont én nem tekintem elbukott forradalomnak. 56 nélkül Magyarországból soha nem lett volna a legvidámabb barakk. 56 nélkül Magyarország nem lett volna a szocializmus kirakatországa, hanem maradt volna a sötét mélységben, ahol Rákosiék tartották. Hogy emberibb és elviselhetőbb életünk volt , mint a többi szocialista kalitkába zártaknak, azt egyértelműen 56-nak köszönhetjük, ami mindenki számára ad okot ünneplésre.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-12 09:53:57

Gage!

Valóban ez volt az Elnök úr célja. Orbán utána felállt és közölte egyet ért vele és hallgatnak szavára. Majd amikor Gyurcsány felszólalt az OGY-ban, megint kirohantak.
Mi is akkor itt a helyzet?

1. Orbán nem értette meg mit is mondott Sólyom. Akkor nagyon ostoba barom. Isten ments, hogy egy tudatlan barom vezesse valaha is ezt az országot.

2. Megértette mit mond Sólyom, de szarik rá. Akkor meg ismét hazudott az ugye a másfélpercesében, aki magáról büszkén állította, hogy SOHA nem hazudik. Isten ments, hogy egy ilyen hazug destruktív alak vezesse az országot.

- Lunitari
Lunitari
2007-09-12 10:17:38

Rózsa Misi,

Dehát most is "egy ilyen hazug destruktív alak " vezeti az országot. Hogy is van ez "koma"?

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-12 10:52:38

Nem vagyok oda Gyurcsányért. Ripacsnak tartom. De Orbánhoz képest ő a kisebbik rossz. A többi szóba jöhető szocialista közül pedig messze a legértelmesebb, legnormálisabb.

- kassaymiki
kassaymiki
2007-09-12 10:58:40

Na Ezt olvassátok el....
Ismerek egy miniszterelnököt aki példát vehetne
Abe - akinek kormánya kevesebb mint egy évvel ezelőtt lépett hivatalba - lemondása indoklásként pártja júliusi szenátusi választási vereségére hivatkozott, valamint a közvélemény támogatásának hiányára. "Japánnak új vezetőre van szüksége a terrorizmus elleni küzdelemhez. Az embereknek egy olyan vezetőre van szükségük, akit támogathatnak, akiben megbízhatnak" - mondta.

Abe azzal az ígérettel lépett hivatalba csaknem egy évvel ezelőtt, hogy nagyobb szerepet vív ki az országnak a globális biztonság területén, és gazdasági reformokat hajt végre a növekedés érdekében. Kormánya azonban nagyon meggyengült az azóta elszenvedett sorozatos botrányok és a júliusi szenátusi választási vereség miatt.



- kassaymiki
kassaymiki
2007-09-12 11:02:05

Misi..
Szerintem tévedsz abban hogy Gyurcsány jobb mint OV. Abban viszont igazad van hogy eggyik sem odavaló....

- urbangeri
urbangeri
2007-09-12 11:06:24

Nekem is tetsztett Sólyom beszéde, egy résztől eltekintve, de ennyire az SZDSZ dolgait is vitatom, szadeszos létemre.

No meg ezzel is az én véleményem:
"Nem vagyok oda Gyurcsányért. Ripacsnak tartom. De Orbánhoz képest ő a kisebbik rossz. A többi szóba jöhető szocialista közül pedig messze a legértelmesebb, legnormálisabb."

Azért ott van a Bajnai, Draskovics féle szoclib szárny. Szekér elvtárs meg nagyon készülődik, már csőre is töltötte Lampert Mónit.

kassaymiki:
na és a Japán ellenzék talán éppen olyan hazudós, mint a magyar? Miért csak a kormánynak kell példát venni, az ellenzék miért lehet középkori? SZVSZ a magyar ellenzék jobban meghatározza a magyar politikát, mint a Japán kormány példamutató tevékenysége.

- Lunitari
Lunitari
2007-09-12 11:09:44

Rózsa Misi,

Na ez a Te véleményed. Szerintem is ki kéne rúgni mind a kettőt, de azt állítani, hogy Fletó a kisebb rosszzz..... Sajnos abban igazad van, hogy inteligens(értelmesnek nem nevezném). Ezért tud nagy károkat okozni az Országnak és magának még több hasznot.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-12 11:13:08

Urbangeri!

Bajnainak milyen esélye is van szerinted arra, hogy váltsa Gyurcsányt? A nullával azonos. Mondhatnám az egyetlen szocit akit őszintén tudok tisztelni a Vitányi Ivánt. De neki sincs esélye azok között előre lépni. Akik itt jöhetnének, Szekeres a nagyon hülye, Szili a mindenre alkalmas, Kiss Péter a sunyi. És egy Gyurcsány elzavarás után, még a pufajkás is szóba kerülhetne. Na ne!
Bajnai és Draskovics Gyurcsány emberei. Ha Gyurcsány kilőve, ahogy az ortodox szocik és a szélsőjobb, meg a neobolsevik Fidesz szeretné, akkor ők is lapátra kerülnének.

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-12 11:16:03

Tudjátok mit! Keressünk kompromisszumot. Én azt mondom orbánból nagyon nem kérek. Ti azt mondjátok Gyurcsányból nem kértek. Én nem akarok se szélsőjobbot, se szélsőbalt. A széslőbal elutasításában itt nincs is vita. Nos akkor a dolog egyszerű. GURCSÁNY FERENC MONDJON LE! És legyen a miniszterelnök Kuncze Gábor. Na ez nekem speciel nagyon tetszene és igazi jó kompromisszumos megoldásnak gondolnám.

- kassaymiki
kassaymiki
2007-09-12 11:28:08

Misi inkább legyen Kósa Lajos mit szolsz?
ja és Urbangeri nem ov mondta hogy hazudtunk éjjel és nappal emlékszel....
De mégis igazat adok mindenkinek abban hogy minden politikus hazudik, bármilyen párti is legyen....
de itt a kisseb rossz a kérdés...

- Lunitari
Lunitari
2007-09-12 11:36:23

Legyek Én, ez lenne a legjobb :)))

- hederg
hederg
2007-09-12 19:36:05

Annyira gyerekes ez a piros,fehér lobogó.Ha valaki imeri az Árpádok szinét az jól tudja az piros és ezüst vágású volt.
Az ugynevezett piros-fehér lobogó késöbbi keletü.
De azt is illene tudni,hogy a trikolor a zöld hozzáadásával alakult ki,mert ez volt a divat az akkori Európában.
Sajnos ezek a régi jelképek a történelem során lettek megbélyegezettek,mert a különféle agyament mozgalmak ösibbek akartak lenni,és igazabbak mint amilyenek valójában voltak.
A nyilas társaság teljesen német bérenc,és tetteiben vazallus volt,ami nem nemzeti,de hazaárúló.

- urbangeri
urbangeri
2007-09-13 22:51:36

Kassaymiki: 14. havi nyugdíjat ki igérte, az nem volt sokkal nagyobb hazugság?

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-14 02:17:43

Urbangeri, te annyira agymosott vagy...

Jössz ezzel a hülye esztelen dumáddal, hogy a 14. havi nyugdíj kérdése.

Hatalmon van a Fidesz? Van rá lehetősége, hogy bizonyítson?

Akkor mi a jó büdös fenéről is beszélsz énekesrigó???

Neked akkor lesz jogod ezt számonkérni, amikor ők lesznek a hatalomban.

De addig nem!

Nemsokára kritizálhatod őket, mert nemsokára jön a változás.

Gyurcsány bukik, s visszajön a Fidesz.

Na akkor kinyithatod a szádat! De addig enm!

- Szekrényfa
Szekrényfa
2007-09-14 02:23:24

Ez a Rózsa Mihály teljesen meghülyült.

Agysorvadása van. Emiatt:

"És legyen a miniszterelnök Kuncze Gábor. Na ez nekem speciel nagyon tetszene és igazi jó kompromisszumos megoldásnak gondolnám."

Ez hülye! Ez hülye! Ez hülye! Ez hülye!

Honnan a fenéből vesz ez ekkora baromságokat?

Kunczét nem kérjük! És Gyurcsányt sem!

Ki fizeti ezt a provokátort, hogy ilyeneket írjon?

S mennyi a tarifája a bérírásnak???

- Lunitari
Lunitari
2007-09-14 10:38:17

urbangeri,

Uff. Te aztán jól megmondtad;) Gratula....csak így tovább....:))))))))))) LOL

- Citrom
Citrom
2007-09-14 16:48:32

Szekrényfa!

...te, te okostojás. Nálad kiért szól a harang?
Valljál már színt!
Mi az hogy ki van hatalmon?
Nóóórmális?
Ki fasz keveri a fekáliát, lázít, uszít mióta létezik?
Ki az, aki utcára heccelte minden focimeccs jobbközépét?
...és ki az, aki ezt le is tagadta?

Ecsém! Azon kívül, hogy léteznek olyan elvakítottak, mint te, annál csak az a nagyobb baj, hogy kevesen vannak (még) akik rájöttek, hogy mindet megtapasztaltuk és ujjak kellenek.
Ezek tetteik alapján még egyszer a parlamentbe nem tehetnék be a lábukat.
Erre mi van?

Mert az MSZP... Mert a FIDESZ... …és ha nem azt mondja amit kell, akkor kivillantod a kepenyelet.
Nóóórmális?

- Gy
Gy
2007-09-16 13:19:04

Szekrényfa! már több ilyen helyre írtam neked.Megfenyegetted az édesanyámat, hogy felakasztod.Keress meg: berack24@freemail.hu
Jobb ha írsz és bocsánatot kérsz, de legjobb lenne személyesen

- Rózsa Misi
Rózsa Misi
2007-09-16 23:11:03

Gy!

Ha ez blogomban történt, akkor kérlek jelöld meg pontosan hol és természetesen törlöm a beírását és elnézést kérek tőled, hogy itt ilyen előfordulhatott és elkerülte a figyelmemet.

- Aa
Aa
2007-10-14 11:11:49

Szocialista körökből származó információk szerint hétfőn konstruktív bizalmatlansági indítványt kezdeményeznek Gyurcsány Ferenc miniszterelnök ellen a szocialista frakcióból jónéhányan.

Bizalmatlansági indítványt a magyar Alkotmány szerint csak úgy lehet benyújtani (az országgyűlési képviselők egyötöde kezdeményezhet ilyen lépést), hogy az egyszersmind az új miniszterelnök-jelölt személyére is javaslatot tesz. Egyelőre azonban kérdéses, ki az a személy, aki követheti Gyurcsányt a kormányfői poszton.

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?

Rólam

Egy őrült, aki hiszi, hogy az álmok valóra válthatóak, aki mer élni az álmaiért és elhiszi, hogy a dal rolunk szól tényleg. Jól tudom, hogy nincsenek sárkányok, de minden nap megvívok velük.

Blogroll

Legújabb bejegyzések

<$BlogFrissBejegyzések$>

Blogom címkéi

Archívum



http://rss.rozsamisi.blogter.hu/
0Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet